Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor si a prezentei Politici de retur, fiind in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta. Dupa ce citesti cu atentie randurile de mai jos, te rugam sa completezi formularul de retur pentru a creste viteza intregului proces.

Produsele care fac obiectul comenzilor plasate online pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 si art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Returnarea produselor de catre consumator in maxim 14 zile calendaristice de la data comunicarii retragerii din contract prin completarea formularului de retur de mai jos, trebuie facuta cu aceleasi mijloace cu care au fost si livrate (folosind aceeasi firma de curierat cu care au fost livrate produsele). NUMESITE va trimite curierul sa ridice produsul/produsele, costul returului urmand a fi refacturat catre Consumator plus o suma de 10 LEI pentru procesare retur si reintroducerea sa in inventarul depozitului.

Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor (cutie, bax, palet, etc.).

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

NUMESITE va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maxim 14 zile calendaristice) de la data informarii NUMESITE de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, cu conditia sa fi primit produsul returnat in termenul legal de 14 zile de la data retragerii din contract anuntata de consumator.

Daca este returnata integral o comanda, NUMESITE va returna contravaloarea produselor si costul transportului cu care comanda a fost livrata catre Consumator. Daca a fost un retur partial (doar o parte din produsele dintr-o comanda) atunci NUMESITE va returna doar valoarea produselor returnate.

Rambursarea banilor se va face prin mijloace electronice (refund pe contul de card sau ordin de plata pentru comenzile ce au fost achitate prin ramburs sau transfer bancar).

NUMESITE va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului, verificarea sa si acceptarea returului. Suma ce va fi returnata va fi calculata functie de integritatea produsului si posibilitatea de a fi revandut ca si produs resigilat, dar nu mai mult de -20% din valoarea achitata de Consumator.

Formularul de retur e un model și nu e obligatoriu. Conform OUG 34/2014, clientul trebuie sa furnizeze datele complete necesare returnarii. Clientul intelege ca odata completat formularul de retur, acesta accelereaza procesul de retur. Adresa de retur va fi comunicata in urma primirii cererii de retur. Ea poate sa difere functie de furnizorul produsului. Dupa primirea produsului returnat, un specialist va examina integritatea produsului si o va comunica prin email catre NUMESITE.

NUMESITE are dreptul de a refuza returul in urmatoarele situatii:

  • In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit sau numar de serie diferit (SN sau serial number);
  • In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a bunului;
  • In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul livrat.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori dupa caz, eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele purtate, spalate sau care miros a parfum;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex.: ciorapi, lenjerie intima, suzete, periute de dinti, etc);
  • Bunuri care sunt, dupa livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Daca in comanda livrata existau mai multe produse identice si toate au fost desigilate si folosite.

Dacă se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre consumator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere a produsului/produselor.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.